20 Şubat 2009 Cuma

Binbir Parça

Hiç ummadık bir anda, ilgilenmediğim bir konuda, aslında hiç okumadığım bir dergiden aranmıştım. Ciddi bir teklif yerine, bir arkadaşıma yardımcı olabileceğimi düşünerek anne çocuk konusunda "bir kaç bişey" yazmayı kabul ettim.
Sorumluluktan mı, motivasyondan mudur bilemeyeceğim "bir kaç bişey"i çok ciddiye aldığımı fark ettim...
Biraz zorla, bazen kolayca, bazen de bir çok hazırlık ve araştırma gererktirerek yazılar yazıyor, onları fotoğraflıyorum. Keyifle yapıyorum. Kendi potansiyelimin farkında değilmişim. Meğer söyleyecek, gösterecek ne çok şeyim varmış?
Şansıma ilk yazım beni tarif eden bir kapağın arkasında çıkmıştı. Pazardan aldım bir tane, eve geldim bin tane... Binbir parça beni Ben yapar.

Beni ben yapan, benim bile bilmediğim - başkalarının keşfettikleridir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder