3 Nisan 2009 Cuma

Farkında olmak

Bu sabah radyoda Geveze kapanışını farkındalık hakkında konuşarak yaptı.
Bir çok şeyin arasında
  • Farkında olduğunuzu fark ettirmenin önemini
  • 25 gömleğinizin olduğunu, sadece üçünü giydiğinizi ama arka sokakta oturan birisinin o beğenmediğiniz gömleklere muhtaç olduğunu
  • Suyun önemini, her damlanın fark yarattığını
  • Bebeklerin doğduğunda hayata sımsıkı sarılırcasında yumrukları olduğunu, ölenlerin ise hayatı terk ederken avuçlarının açık olduğunu
  • Anne karnında yerimize sığamazken, büyüdüğümüzde 1 metre kare ile yetinmek zorunda kaldığımızı
fark edip etmediğimizi sorguladı.

Tüm saydıklarının arasında bir çok şeyin farkında olduğumu düşündüm. Beni BEN yapan etrafımda olan biten bir çok şeyin farkında olduğumdur. Değiştirip, geliştirebileceklerim ile ilgili elimden geleni yapıyor, değiştiremeyeceklerim ile ilgili kendimi üzmemek üzere çalışıyorum.

Geçmiş Farkındalık Gününe dikkatinizi çekmek, farkında olmanızı istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder