13 Ocak 2009 Salı

beni BEN yapanlar

Çok yönlüyüm ben!
Birisinin eşi, başkasının annesi, bir başkasının kızı olmak yetmez... Sosyalim, canlıyım, internetteyim, evdeyim, gezerim, dans ederim, ilgi duyduklarımı araştırır, daha çok bilmek istediklerim ile ilgili eğitimler alırım.
Çevremdekilerden farklıyım. Sevdiklerim var, sevmediklerim de... sevmediklerime "seni sevmiyorum" demektense uzak durmayı tercih ediyorum.
Sevdiklerimi de sevdiklerimle paylaşmaya doyamıyorum.
Bir blogum var. Belli bir temaya sahip, çünkü en zengin olduğum, kendimi en geliştirmiş olduğum konuyu - en sevdiğim konuyu kapsıyor.
Ama ben sadece o konu ile sınırlı değilim... daha çok söyleyeceklerim, daha çok paylaşacaklarım var... belki biraz daha sıradan, raftan alınmış gibi sunulan ama beni BEN yapan, beni tamamlamaya gerekli şeyler.

1 yorum:

  1. Sevgili Handem;
    Seni bir Likemind sabahında tanımıştım.Elinde macmini birilerine siten hakkında bilgi veriyordun. Sohbetler ettik, "GeekLunch" lar yaptık. Önceleri sadece bir anne blogu diye düşündüğüm blogunu inceleyerek seni keşfettim. Aslında birçok lisanı ana dili gibi konuşan, iyi eğitimli, kendini sürekli yenileyen, heyecanlı biriydin. Ailene olan sevgin ve özenin, hayatında en önemli yeri tutmaya devam ederken, kendine de haksızlık etmeyip bu blogu açtığın için çok sevindim. Kolay gelsin.
    Sevgi ile kal...

    YanıtlaSil