24 Haziran 2009 Çarşamba

Bir dönemin sonu

Paprikam büyüdü - hani derler ya göz açıp kapayana kadar zaman geçer diye... ben bunun farkında olduğumdan, gözlerimi hiç kapatmamaya, her anı yakalamaya çalıştım... ama zaman yine de geçti.
Bugün yuvasının son günü. Neşe içinde kostümünü giydi gitti. Tatile girmenin sevincini, yeni bir şeylere yelken açmanın mutluluğu içinde... 

Ben? Bense gözlerim dolu, geçmiş zamana tutunmaya çalışıyorum. Bir yetişkin olarak yeniliklerin her zaman mutlak iyilikler anlamına gelmediğini biliyorum... Güzel şeyler planlıyoruz ama büyümenin, bilinmezin getirdiği acıları hesap edemiyoruz.

Bugün yuvanın son günü, beni BEN yapan geçmişe, güvene, bildiğime olan bağlılığım...!

Beni BEN yapanlardan sen etkilenme güzel kızım... yüzündeki heycan ve tebessüm daim olsun... sen mutlu ol yeter.

1 yorum: